۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

استاندار البرز:

۶ پروژه کلیدی دولت در البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

۶ پروژه کلیدی دولت در البرز بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

کرج - استاندار البرز از بهره برداری ۶ پروژه مهم و کلیدی که در دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله شهبازی در نشست برنامه ریزی جهت بهره برداری از پروژه‌های نیمه کاره که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، افزود: به پایان دولت نزدیک می‌شویم و با مروری بر روند اقدامات می‌توانیم مشاهده کنیم که در این مدت اقدامات بزرگی جهت ارتقا زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در ۳ سال اخیر پروژه‌های بزرگی در البرز به ثمر رسید، که مدت‌ها مورد مطالبه و نیاز مردم بود همچنین سرانه‌های بسیاری در بخش‌های مختلف ارتقا یافت.

شهبازی گفت: اکنون نیز براساس دستور رئیس جمهور در حال اجماع پروژه‌ها و طرح‌ها هستیم و ۶ پروژه محوری در البرز احصا شد که آغاز آنها در این دولت بوده و بیشترین پیشرفت خود را بویژه در ۳ سال اخیر داشته اند.

وی افزود: پروژه‌های بیمارستان یون درمانی و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان که ۲ دهه پیش آغاز شده بود، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک که باید تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: در این راستا منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال و افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طرح‌های اقتصادی بسیار مهمی نیز وجود دارند که برای این امر نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

شهبازی گفت: بازدیدها و رصدهای مستمر باید در دستور کار مدیران مربوطه باشد تا روند تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود.

وی افزود: شهردار محترم کرج نیز اعلام کرد که تا پایان خردادماه امسال پروژه‌های این حوزه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار البرز گفت: مجموعه مسئولان استان با همراهی دستگاه‌های نظارتی در استان بسیج شده اند که این امور به نحو مطلوب پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: اتحاد و انسجامی که در البرز شکل گرفته عامل پیشرفت و توسعه این استان شده و امید است با تداوم این همراهی‌ها بتوانیم اسباب روسفیدی نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.

کد خبر 5214813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha